رشته آموزش زبان انگلیسی 7/گروه تحقیقاتی پلاسما/سمینار,مقاله,پرپوزال,پایان نامه/09123600694
نوشته شده توسط : علی

گروه تحقیقاتی پلاسما

Plasma Research Group,

skype, Whatsapp & Line: 09123600694

Office :  02166944215

تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ،  واحد 8

website:  pdsabz@yahoo.com

www.pdsabz.com

 sms: 5000206077

رابطه بین هوش هیجانی معلمان زبان انگلیسی و کارامدی آنها در مدیریت کلاسهای زبان آموزان کم سن

تاثیر Dictogloss Task برمهارت زبانی دانش‌آموزان در آموزش زبان مبتنی بر محتوا

تأثیر روش گفتار محور در نوشتار بر توانایی نوشتاری زبان‌آموزان زبان خارجی در ایران

بررسی تاثیر مطالب سمعی و سمعی بصری واقعی بر روی سطح توانایی منظورشناسی زبان‌آموزان ایرانی

تأثیر ایفای نقش (Role Playing) بر یادگیری (Lexical Phrases) در زبان‌آموزان ایرانی

تاثیر استفاده کاربردی هوش چندگانه بر دانش عمومی زبان در زبان‌آموزان دختر ایرانی

رابطه بین آگاهی فراشناختی و پاراگراف‌نویسی دانشجویان انگلیسی در ایران

تأثیر انواع تکلیف‌ها بر روی به‌یادسپاری لغات زبان‌آموزان متوسط

رابطه بین ترجیحات یادگیری زبان‌آموزان ایرانی و قومیت‌های آنها

رفتارهای داربستی آموزگار و همکلاسان درکلاسهای نگارش زبان دوم

تاثیر دو نوع تغییر درونداد- ساده‌سازی و توضیح- بر درک شنیداری یادگیرنده‌های زبان فارسی که انگلیسی را به‌عنوان زبان خارجی می‌آموزند

رابطه میان فاکتورهای تاثیرگذار بر استراتژیهای خود‌تنظیمی زبان‌آموزان ایرانی و مهارت‌های اصلی زبان و مهارت گفتاری

تأ ثیر تعامل از طریق مذاکره روی صحت آوایی زبان‌آموزان ایرانی

تاثیر تدریس راهبردهای فراشناختی بر مهارت شنیداری زبان‌آموزان و میزان موفقیت تدریس معلمان آنها

تحلیل انتقادی متون زبان انگلیسی سال سوم متوسطه

رابطه بین هوش هیجانی و استفاده از استراتژیهای یادگیری زبان

تأثیر شنوایی بر مبنای کار و مقایسه آن با شنیداری قدیمی دانش‌آموزان ایرانی بزرگسال

اثر فعالیتهای رد و بدل اطلاعات، استدلالی و مناظره‌ای بر روی مهارت گفتاری دانشجویان سطح متوسط ایرانی

تاثیر استفاده از راهکارهای پاراگراف‌نویسی و مکالمه در یادگیری اصطلاحات زبان‌آموزان سطح متوسط

بررسی بکارگیری فنون فراگیری واژگان زبان انگلیسی

رابطه بین نوع و میزان سوالاتی که معلم در کلاس از دانش‌آموزان می‌پرسد و میزان صحبت زبان‌آموزان در کلاسهای زبان

تأثیر تکنیکهای تفکر انتقادی، یادگیری سازنده‌گرا و ترکیبی از تکنیکهای تفکر انتقادی و یادگیری سازنده‌گرا بر مهارت نوشتاری زبان‌آموزان ایرانی

تاثیر استفاده از رویکرد موضوعی بر مهارت نوشتاری زبان‌آموزان ایرانی

تاثیر استفاده از واژه‌پرداز بر توانایی نوشتاری زبان‌آموزان ایرانی سطح متوسط

تأثیر مطالعه مشارکتی بر مهارت نوشتاری و خواندن زبان‌آموزان ایرانی

بررسی رابطه میان هوش هیجانی (احساسی) و توانایی زبانی در زبان‌آموزان ایرانی

بررسی ارتباط میان درون‌گرایی و برون‌گرایی و توانایی به‌کارگیری عوامل انسجام متنی در زبان انگلیسی در میان دانشجویان دانشگاه پیام نور

بررسی مقایسه‌ای تاثیر آموزش راهبردهای حافظه‌ای و شناختی بر یادگیری لغات زبان‌آموزان ایرانی در سطح متوسط

تاثیر یادداشتهای روزانه ضبط شده بر مهارت گفتاری زبان‌آموزان ایرانی

‏‫تأثیر عوامل انگیزش یادگیری زبان در بکارگیری استراتژی‌های فراشناختی در دانشجویان سال دوم زبان انگلیسی ( بررسی انگیزه‌های ادغامی و ابزاری )

مقایسه ساختار آزمون تافل سنتی بروی برگه با تافل مدرن اینترنتی

بررسی کتاب تازه تالیف پیش‌دانشگاهی در مراکز پیش‌دانشگاهی

تاثیر مقایسه‌ای دو استراتژی ترسیم مفهوم و خلاصه‌نویسی بر درک مطلب متون انگلیسی برای اهداف دانشگاهی

تاثیر ترجمه متون برانگیز بر تفکر انتقادی دانش‌آموزان ایرانی

‏‫بررسی رابطه بین وابستگی به متن و عدم وابستگی به متن و استفاده از ‏استراتژی‌های خواندن Scannig و Skimming

برگشت به زبان اول معلمان زبان انگلیسی در کلاسهای آموزش زبان ایران

تأثیر راهکارهای تفکر نقادانه بر توانایی خواندن زبان‌آموزان متوسط ایرانی

مطالعه تجربی در بررسی لغت در زبان بینابینی در سازمان مفاهیم ادراکی افعال دیداری برای دانشجویان ایرانی

تاثیر استقلال دانش‌آموزان روی مهارت‌های شفاهی زبان‌آموزان ایرانی

مقایسه اثر تمرین یاداشت‌برداری و یادآوری ذهنی روی عملکرد آزمون‌دهندگان تافل در بخش تمرینهای تمام مهاری گفتاری

بررسی تاثیر آموزش خودمحوری، تفکر انتقادی و ترکیب خودمحوری و تفکر انتقادی بر مهارت گفتاری فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

تاثیر آموزش صریح کنش کارگفت (گفتاری) تعارفات بر پیشرفت توانایی فراگیرندگان متوسطه زبان خارجی در جوابگویی به تعارفات

تأثیر انواع فعالیت‌های کارمحور بر روی درک شنیداری دانشجویان دختر و پسر ایرانی

ارتباط بین درک مطلب و انتخاب ترجمه مناسب لغات حذف شده در Cloze

خطاهای گفتاری و بازخورد

اثر آموزش سوالات غیرخطی درک‌مطلب بر مدل ذهنی خوانندگان ایرانی

تهیه و طراحی چک لیست جهت تعیین میزان توانش گفتاری زبان‌آموزان ایرانی

تاثیر کمک هدفمند بر‌روی دانش دستوری دانش‌آموزان ایرانی

بررسی دانش تدریس معلمان با تجربه زبان انگلیسی (زبان دوم)

نقش نوع شخصیت در موفقیت تحصیلی دانشجویان زبان‌آموز ایران دانشگاه پیام‌نور

گروه تحقیقاتی پلاسما

Plasma Research Group,

skype, Whatsapp & Line: 09123600694

Office :  02166944215

تهران ، میدان انقلاب، ساختمان اسفند ،  واحد 8

website:  pdsabz@yahoo.com

www.pdsabz.com

 sms: 5000206077





:: برچسب‌ها: رشته آموزش زبان انگلیسی 7/گروه تحقیقاتی پلاسما/سمینار,مقاله,پرپوزال,پایان نامه/09123600694 ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 4 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: